Zwroty i wymiana

Sklep internetowy mobisoft.com.pl jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar bez wad fizycznych i prawnych.
• Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową sprzedaży. W szczególności Towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
– Towar nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności przeznaczenia;
– Towar nie ma właściwości, o których Sklep Internetowy mobisoft.com.pl zapewniał;
– Towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym.
• Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
Pisemnie na adres: MOBISOFT 97-216 Czerniewice ul. Południowa 9D lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@mobisoft.com.pl
Reklamacja powinna zawierać:
– informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady;
– żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
– dane kontaktowe składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Możliwość zwrotu towarów

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).

Do przesyłki prosimy dołączyć oryginał pisma (wzór pisma) informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, prosimy także o dołączenie oryginału dokumentu zakupu (rachunek, paragon). Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie. W zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. W celu wymiany zakupionego towaru należy złożyć nowe zamówienie w komentarzu wpisując „wymiana zamówienia nr …”. Zapakowane produkty należy odesłać na adres: MOBISOFT 97-216 Czerniewice ul. Południowa 9D

Jeżeli w nowym zamówieniu wybierzesz płatność z góry, zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu Twojego zwrotu oraz kwoty za wysyłkę wymienianego towaru.