Battlefield 4 PS3

  • 5035223111122
  • Towar w drodze
  • 18
  • Akcja
  • Tak
  • TAK
  • Polska
  • Nowa w folii
  • PS3
  • single player/multiplayer
  • Internet

38,40 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Oceń 
2016-10-06

Gorąco polecam!!

Dostałem na urodziny, multi wymiata! Cała gra jest zarąbista, bardzo duże mapy, można pływać, używać spadochronu, walą się budynki, można wejść do czołgu, statku, samolotu itd. Najlepszy multi ever. Gorąco polecam na każdą platformę.

Dodaj komentarz

Napisz komentarz

Battlefield 4 PS3

Battlefield 4 PS3


Battlefield 4 to kolejna odsłona jednej z najbardziej popularnych serii strzelanek. Za jej opracowanie ponownie odpowiada studio EA DICE.

Podobnie jak w przypadku poprzednich części, tytuł oferuje zarówno kampanię dla pojedynczego gracza, jak i tryb multiplayer. W singlu gracz wciela się w skórę Daniela Reckera, sierżanta elitarnego oddziału jednostek specjalnych o nazwie "Grabarze". Fabuła przenosi go do 2020 roku, kiedy USA jest na skraju wojny z Chinami i Rosją, a zespół kierowany przez graczy musi ewakuować z Szanghaju kilku VIP-ów. Szybko okazuje się jednak, że coś idzie nie tak, a akcja rozpoczęta przez "Grabarzy" daje iskrę do zapoczątkowania globalnego konfliktu.

Kampania jest w pełni liniowa, prowadząc nas od punktu A do B. Większość misji wykonujemy na terenie Chińskiej Republiki Ludowej. W ich trakcie współpracujemy z trzyosobową drużyną, przeważnie poruszając się pieszo, z karabinem w dłoni. Nie brakuje jednak fragmentów za sterami czołgu czy łodzi szturmowej. Całość obsługują, rzecz jasna, liczne skrypty, napędzające rozgrywkę.

Battlefield 4 to jednak głównie tryb sieciowy, na który DICE położyło znacznie większy nacisk. Multiplayer oferuje zmagania, odbywające się zarówno na lądzie, morzu, jak i w powietrzu, przy wykorzystaniu rozmaitych pojazdów, samolotów oraz helikopterów. Względem poprzedniej cześć serii, twórcy nie wprowadzili ogromnych zmian, ale w mądry sposób rozwinęli sprawdzone schematy.

Nowością są tryby Unicestwienie oraz Neutralizacja. Pierwszy skupia się na pozyskiwaniu rozrzuconej w losowym punkcie na mapie bomby, a następnie podłożeniu jej w wyznaczonym miejscu. Drugi natomiast oferuje bardziej kameralną zabawę, przeznaczoną dla mniejszych zespołów. Podobnie jak w powyższym przypadku, zadaniem graczy - ponownie - jest detonacja ładunku, z tym że rozgrywka toczy się na mniejszych lokacjach, a wygrać może również ten zespół, który szybciej wyeliminuje wszystkich członków drużyny przeciwnej (gracze nie odradzają się po śmierci).

DICE sporo uwagi skupiło na personalizacji broni. Liczba dostępnych pukawek robi wrażenie, a jeszcze więcej ciepłych słów można powiedzieć o dostępnych do odblokowania ulepszeniach. Zamontujemy nowe lufy, chwytniki, kolimatory czy tłumiki, często bardzo mocno zmieniając przy tym funkcjonalność danego karabinu.

Do serii powraca tryb Dowódcy. Ostatnio widzieliśmy go w Battlefield 2142, czyli dobrych kilka lat temu. Wariant ten pozwala dwóm osobom (po jednej na frakcję) wcielić się w postać głównodowodzącego i wydawać rozkazy ataku / obrony, a także skanować teren czy zsyłać zaopatrzenie. Operacje wykonywane są na specjalnie ku temu przygotowanej strategicznej mapie, a dowódca nie bierze udziału w wymianie ognia, choć może atakować przeciwników przy wykorzystaniu artylerii.

Battlefield 4 na starcie oferuje 10 różnorodnych map do trybu sieciowego, na których można rozgrywać wszystkie spośród 8 dostępnych wariantów zabawy. Nowością względem Battlefield 3 jest system Levolution, pozwalający niszczyć strategiczne punkty na mapie, jak np. doprowadzić do ruiny ogromny drapacz chmur, czy zalać teren znajdujący się pod zaporą wodną, wcześniej wysadzając ją w powietrze. Levolution to także pomniejsze szczegóły, takie jak opuszczanie rolet antywłamaniowych w celu uniknięcia snajperskich pocisków czy wystawianie specjalnych stalowych pachołków, uniemożliwiających przejazd przez most pojazdom wroga.

Produkcja działa na silniku Frostbite 3, który pozwala na znaczą destrukcję otoczenia, a ponadto oferuje oprawę wizualną najwyższej jakości. Twórcy zadbali o najmniejsze szczegóły, jak realistyczna fizyka fal morskich, realistyczne oświetlenie czy ostre, dokładne tekstury.