Titanfall PC

  • 5035228112278
  • Ostatnie sztuki
  • 16
  • Akcja
  • Tak
  • TAK
  • Polska
  • Nowa w folii
  • PC
  • single player

42,93 zł

Dodaj do listy życzeń

Napisz komentarz

Titanfall PC

Titanfall PC


Titanfall to debiutancka produkcja studia Respawn Entertainment utworzonego przez byłych pracowników Infinity Ward. Tytuł przeznaczony jest głównie do rozgrywek multiplayer, a dedykowany wyłącznie komputerom PC oraz konsolom Xbox.

Gra jest pierwszoosobową strzelanką, w której gracze walczą między sobą, wcielając się w zwinnych żołnierzy przyszłości. Potrafią oni nie tylko strzelać, biegać i skakać, ale także wspinać się po ścianach budynków, skakać pomiędzy dachami, śmigać po balkonach itd. Nie są ograniczeni przez żadne przeszkody strukturalne, a w związku z tym bez problemów przemieszczają się na duże odległości. W rezultacie potyczki są bardzo dynamiczne i, aby przetrwać, konieczne jest ciągłe zmienianie miejsca ostrzału. Inaczej zabawa szybko kończy się śmiercią.

Prócz postaci kontrolowanych przez graczy (po 6 osób na jedną drużynę - łącznie szarpią dwie drużyny), po mapach biegają także żołnierze sterowani przez komputer, tudzież konsolę. Stanowią oni w głównej mierze mięso armatnie, czasem potrafią jednak przeprowadzić też jakąś akcję, a w związku z tym, są nie tylko środkiem do nabijania punktów, ale również zagrożeniem.

Cechą charakterystyczną Titanfall jest to, że akcja może w każdej chwili przenieść gracza do wnętrza potężnego robota, Tytana. Mechów jest trzy rodzaje, a każdy ma inne uzbrojenie oraz umiejętności. Skuteczne połączenie klasy pilota oraz typu Tytana stanowi klucz do zwycięstwa. Mimo że zabawa zdaje się być chaotyczna, jest nastawiona na współpracę. Bez niej, zwycięstwo jest niemożliwe. Co ciekawe, nawet porażka nie oznacza całkowitej przegranej. Pojawia się bowiem wówczas opcja ekstrakcji, jeśli uda nam się ją przeprowadzić, nim przeciwnik nas dorwie, ruszamy do kolejnego boju tylko z minimalną stratą punktów.
Titanfall działa na zmodyfikowanym silniku graficznym Source - tym, który napędzał wcześniej m.in. Half-Life 2. Produkcja dzięki niemu działa płynnie, nawet na słabszych komputerach, a na konsolach śmiga z prędkością stałych 60 klatek na sekundę.