Firma "MOBISOFT Sp.z.o.o. Sp.K" istnieje na rynku elektronicznej rozrywki od kilku lat. Jesteśmy młodymi, kreatywnymi osobami doskonale wiedzącymi jak sprostać wymaganiom naszych klientów. Wciąż rozszerzamy nasz asortyment tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Prowadzimy od lat serwis konsol, także nie zostawiamy klienta samemu sobie jeśli sprzęt się uszkodzi, nawet po okresie gwarancyjnym. Dla nas kontakt z klientem nie kończy się po wysyłce przedmiotu. Dzięki temu nasze aukcje zawsze kończą się pozytywnym komentarzem.
Przedmioty, które wystawiamy na aukcję są zawsze dobrze opisane tak żeby później nie było nieprzyjemnych niespodzianek. Jeżeli coś na naszych aukcjach jest dla Państwa nie jasno wytłumaczone przed złożeniem oferty proszę o kontakt w celu uzyskania potrzebnych informacji. Na e-maile odpowiadamy przez 7 dni w tygodniu
Dokładamy wszelkich starań, aby paczki były wysyłane jak najszybciej. Większość paczek wychodzi od nas następnego lub jeszcze tego samego dnia od momentu zakupu. Zastrzegamy sobie jednak okres 7 dni roboczych od momentu wpłaty lub daty zakupu w przypadku pobrania , ponieważ przy bardzo dużej ilości zamówień lub opóźnieniach w dostawie nie jesteśmy w stanie wszystkiego wysłać jednego dnia.Wszystkie paczki są zabezpieczone więc podczas transportu możesz być o nie spokojny. Polecamy wysyłkę kurierem, dzięki podpisaniu umowy z firmą kurierską koszty wysyłki nie są dużo większe niż pocztą a paczkę masz u siebie 24 h od momentu wysłania.
Koszty wysyłki podane są na każdej aukcji. Paczki wysyłamy Kurierem UPS/DPD/InPost i POCZTĄ POLSKĄ.
Posiadamy konta w kilku bankach dzięki czemu pieniądze szybciej do nas trafiają, a my szybciej realizujemy zamówienie. Nr kont widoczne po lewej stronie.
Wpływy na konto sprawdzamy 2 razy dziennie.
Specjalnie dla naszych klientów uruchomiliśmy system sprzedaży ratalnej. Jeżeli chciałbyś kupić coś na raty koniecznie skontaktuj się przed dokonaniem zakupu. W celu obliczenia raty oraz informacji na temat zakupu na raty przez Internet kliknij w odpowiedni obrazek poniżej.
Gwarancja w 99% przypadkach jest na podstawie dowodu zakupu paragon / fakura
W przypadku uszkodzenia przedmiotu w okresie gwarancyjnym prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszą firmą.
Uszkodzony towar wysyłasz na swój koszt a my odsyłamy naprawiony lub wymieniony na nasz koszt kurierem tak, aby nie trwało to zbyt długo.
Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych; podzespołów takich jak: joypad, kable, wyłączniki, wtyczki, gniazda, karty pamięci, baterie; czyszczenie sprzętu; konserwacji
Każdy z Państwa ma prawo do wymiany towaru na inny lub zwrotu w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Aby jednak dokonać tego trzeba spełnić wszystkie poniższe warunki, które są bardzo skrupulatnie przez nas sprawdzane i przestrzegane.
Udział w naszych aukcjach jest równoznaczny z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu, oraz informacjami podanymi powyżej.
Otrzymasz informacje o rabatach i nowościach