Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Darmowa wysyłka!
Razem

Producenci

Ponowna płatność PayU

Wybrałeś/aś formę płatności poprzez PayU, ale z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokończyć płatności?
Nic straconego! Pomożemy Ci dokończyć transakcję.

  1. Zaloguj się na swoje konto
  2. Sprawdź status swojego zamówienia w zakładce na stronie "Moje Konto" -> "Historia i szczegóły zamówień":

    • Jeśli status widnieje jako "Płatność PayU Rozpoczęta", proszę skontaktuj się z nami mailowo na adres webmaster@mobisoft.com.pl, a my zmienimy zamówienie na status umożliwiający dokończenie płatności.

    • Jeśli status widnieje jako "Płatność PayU anulowana", wejdz w szczegóły zamówienia:
      Szczegóły zamówienia

      Znajduje się tam opcja "Zapłać ponownie przez PayU": Zapłać Ponownie PayU

Zapisz się do newslettera

Otrzymasz informacje o rabatach i nowościach