The Surge Xone

  • 3512899117310
  • Ostatnie sztuki
  • 18
  • Akcja
  • Tak
  • Polska
  • Nowa w folii
  • XBOX ONE
  • single player/multiplayer

73,09 zł

Dodaj do listy życzeń

Napisz komentarz

The Surge Xone

The Surge Xone


The Surge to najnowsza produkcja niemieckiego studia Deck13, znanego m.in. ze współpracy z polskim CI Games przy projektowaniu Lords of The Fallen. Tytuł wywodzi się z cRPG i został osadzony w gatunku science-fiction, czerpiącym garściami z cyberpunkowych klimatów.

Dzieło Deck13 przedstawia wizję dystopicznego świata, będącego efektem upadku systemów ekonomicznych, jaki i społeczeństwa samego w sobie. Tworząc warstwę fabularną, twórcy zdecydowali się poruszyć bogatą tematykę, począwszy od intryg politycznych oraz wzrostu wpływów potężnych korporacji, po bio-elektronikę i mechaniczne ulepszenia organizmu.

Głównym bohaterem The Surge jest żołnierz, którego ciało zostało wzmocnione zaawansowanymi technologicznie implantami. Dodatkowo protagonista jest wyposażony w egzo-kombinezon, który odgrywa niezwykle istotną rolę dla całej koncepcji rozgrywki. Twórcy postanowili bowiem ograniczyć tradycyjny system posługiwania się bronią, na rzecz nietypowych rozwiązań, zaprojektowanych na potrzeby nowego uniwersum. W walce możemy wykorzystać dobrodziejstwa wspomnianego kombinezonu, jak i specjalne umiejętności ulepszonego organizmu naszej postaci.

Ewentualny oręż jest wytwarzany na różnych etapach rozgrywki, dzięki zaimplementowanemu systemowi tworzenia przedmiotów. Komponenty do wytworzenia broni znajdujemy podczas eksploracji lub zdobywamy w trakcie potyczek z przeciwnikami. Z tym ostatnim aspektem wiąże się mechanizm rozczłonkowywania, dzięki któremu, mierząc w poszczególne części ciała oponentów można je oderwać i wykorzystać do rozwoju zdolności bojowych bohatera.

Tytuł oferuje duży i jednolity świat gry, którego struktura inspirowana jest wspomnianym Lords of The Fallen oraz przede wszystkim serią Dark Souls. Dzięki licznym skrótom i ukrytym ścieżkom gracz może zgłębiać rozbudowane lokacje i znajdować przydatne połączenia pomiędzy nimi. Celem twórców było sprawienie, aby gracz większość rzeczy odkrył samemu.