Cabelas Dangerous Adventure Xbox360

  • 5030917060434
  • Ostatnie sztuki
  • 16
  • Akcja
  • Tak
  • Angielska
  • Nowa w folii
  • Xbox 360
  • single player

49,11 zł

Dodaj do listy życzeń

Oceń 
2016-10-06

Dobry wybór

Zapewnia dużo godzin ciekawej rozgrywki.

    Dodaj komentarz

    Napisz komentarz

    Cabelas Dangerous Adventure Xbox360

    Cabelas Dangerous Adventure Xbox360


    Bazująca na licencji amerykańskiej sieci sklepów myśliwskich seria Cabela's Dangerous Hunts cieszy się sporą popularnością wśród entuzjastów strzelania do wirtualnych zwierząt. Specjalnie na potrzeby gry wydawca - koncern Activision produkuje kontrolery w kształcie strzelb, dzięki którym gracze mają okazję zwiększyć wrażenie uczestnictwa w polowaniu.


    Tworząc Cabela's Dangerous Hunts 2013 deweloperzy ze słowackiego studia Cauldron pokusili się o kilka zmian w porównaniu z wcześniejszymi odsłonami cyklu. Przede wszystkim kampania główna opatrzona została tłem fabularnym. Ukazuje ono losy braci, których rozdzieliła tragiczna śmierć ojca zabitego przez niedźwiedzia grizzly. Po 10 latach rodzeństwo ma okazję zjednoczyć siły i zapolować na niebezpieczną bestię. Za scenariusz gry odpowiada Andrew Kreisberg, scenarzysta serialu Fringe, na granicy światów.


    Poza kampanią główną gra oferuje m.in. kooperacyjny tryb Maneater. W tym wariancie zabawy dwóch graczy, korzystających z podzielonego ekranu, musi zmierzyć się z nacierającymi na nich kolejnymi falami dzikich zwierząt.


    W odróżnieniu od wielu gier myśliwskich, rozgrywka w Cabela's Dangerous Hunts 2013 ma niewiele wspólnego z realistyczną symulacją polowań. Deweloperzy skoncentrowali się na emocjonującej, dynamicznej akcji, w której każdy chybiony strzał może oznaczać śmierć myśliwego. Do dyspozycji graczy oddano spory arsenał broni obejmujący m.in. kusze, pistolety i strzelby. Użycie tych ostatnich jest szczególnie zalecane dla nabywców gry w pakiecie z kontrolerem Top Shot Fearmaster. Innowacyjne urządzenie (przypominające z wyglądu samopowtarzalną strzelbę) wyposażone zostało w czujniki biometryczne. Pozwala to m.in. dostosować celność broni do tętna (im wyższe tętno gracza tym trudniej trafić w cel).


    Od strony technicznej gra bazuje na rozwiązaniach z poprzedniej części. Ekipie studia Cauldron udało się jednak poprawić jakość strony wizualnej, a także zaimplementować bardziej dopracowaną sztuczną inteligencję zwierząt, dzięki czemu niektóre gatunki (np. wilki) potrafią polować w grupie i przejawiają charakterystyczne instynkty stadne.