Yomawari Midnight Shadows PSV

  • 813633019697
  • Ostatnie sztuki
  • 16
  • Przygoda
  • Tak
  • Angielska
  • Nowa w folii
  • PSVITA
  • single player

109,27 zł

Dodaj do listy życzeń

Napisz komentarz

Yomawari Midnight Shadows PSV

Yomawari Midnight Shadows PSV

Yomawari: Midnight Shadows to opracowana z myślą o konsoli PlayStation Vita przygodowa gra akcji, utrzymana w atmosferze japońskiego horroru. Opowiada ona historię dwóch dziewczynek eksplorujących nocą ulice niewielkiego miasteczka opanowanego przez upiory. Podczas zabawy gracz musi rozwiązywać zagadki, unikać wykrycia przez wrogów, omijać zagrożenia i w razie potrzeby ratować się ucieczką.

Akcja toczy się we współczesnej Japonii. Gra opowiada historię dwóch dziewczynek: Yui i Haru. Pewnego letniego wieczoru udają się one w góry, aby zyskać lepszy widok na pokaz sztucznych ogni. Gdy postanawiają wrócić, jest już tak ciemno, że nie mogą znaleźć drogi do domu. Co gorsza, po dłuższej chwili błądzenia w mroku zostają rozdzielone.

Wydane na platformę PlayStation Vita Yomawari: Midnight Shadows to przygodowa gra akcji, której mechanika testuje nie tylko naszą zręczność, ale i spryt. Podczas zabawy eksplorujemy miasto, które po zachodzie słońca uległo nienaturalnemu przeobrażeniu, i próbujemy doprowadzić do spotkania dziewczynek. Kampania zawiera zarówno sekcje z perspektywy Yui, jak i Haru, a działania podjęte przez jedną z bohaterek mają wpływ na losy drugiej. Ulice miasta patrolowane są przez różne duchy i potwory. Bohaterki są praktycznie bezbronne, dlatego muszą unikać konfrontacji z wrogami. Światło latarki pozwala nam wcześnie wykryć część zagrożeń, ale niektórzy przeciwnicy są niewidzialni. Ich bliskość powoduje jednak słyszalny wzrost tętna postaci, ostrzegający przed niebezpieczeństwem. Zabawa nie ogranicza się do skradania. Często trzeba ratować się ucieczką, a część duchów można zneutralizować za pomocą różnorodnych przedmiotów.

Tak jak poprzednia część, Yomawari: Midnight Shadows oferuje atrakcyjną dwuwymiarową grafiką z kreskówkowym stylem wizualnym i projektami duchów odwołującymi się do japońskiego folkloru. Nie zabrakło jednak również zmian i ulepszeń. Mapa gry jest dwukrotnie większa niż ta z pierwszej części i tym razem obejmuje także wnętrza budynków. Większość lokacji ukazana jest perspektywy izometrycznej, ale pojawiają się również etapy, gdzie kamera umieszczona została z boku.