Ultimate Stealh Triple Pack Thief 10 PS3

  • 5021290066670
  • Ostatnie sztuki
  • 18
  • Akcja
  • Tak
  • TAK
  • Angielska
  • Nowa w folii
  • PS3
  • single player/multiplayer

Thief & Hitman & Deus Ex Revolution

64,72 zł

Dodaj do listy życzeń

Napisz komentarz

Ultimate Stealh Triple Pack Thief 10 PS3

Ultimate Stealh Triple Pack Thief 10 PS3

Thief & Hitman & Deus Ex Revolution

Deus Ex: Human Revolution. Trzecia część słynnej gry akcji z elementami cRPG osadzona w cyberpunkowej wizji przyszłości. Tym razem za jej powstanie nie jest odpowiedzialne studio Ion Storm, lecz Eidos Montreal.

Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.

Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Detroit. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.

Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.



Hitman: Rozgrzeszenie to kolejna część przygód Agenta 47, przygotowana z myślą o konsolach PlayStation 3, Xbox 360, a także komputerach klasy PC. Gra jest przedstawicielem gatunku action-adventure, z dużą dawką elementów skradankowych.

Historia Hitman: Rozgrzeszenie opowiada o spisku przeciwko najlepszemu zabójcy, który został zdradzony przez swoich pracodawców i musi walczyć o przetrwanie. Ścigają go nie tylko starzy znajomi z agencji (w tym także stara znajoma Diana Burnwood), ale również policja oraz inne służby porządkowe. Wszyscy próbują mu przeszkodzić w dotarciu do poszukiwanej odpowiedzi. Kto go wrobił i dlaczego. Na szczęście są jeszcze osoby lojalne wobec niego.

Akcja Hitman: Rozgrzeszenie rozgrywa się w wielu zróżnicowanych miejscach, w tym m.in. w Chicago w Stanach Zjednoczonych. Każda lokacja charakteryzuje się tym, że do celu prowadzi więcej niż jedna droga, a odpowiedzią na napotkane problemy nie zawsze jest przemoc. Czasem warto przemknąć niepostrzeżenie obok przeciwników, udowadniając, iż zasługujemy na miano cichego mordercy.

Jak na prawdziwą skradankę przystało, możemy się przebierać w różne stroje, korzystać z trucizn, noży oraz podstawowej broni mordercy - garoty. Co istotne, czasem musimy też zrobić użytek z przedmiotów domowego użytku (noże, butelki itd.), wszak nie zawsze mamy pod ręką zaufane gadżety.

Tytuł został stworzony na autorskim silniku studia - Glacier 2. Wykorzystuje on zaawansowaną technologię "G2-Crowd Technology", która pozwala na generowanie około 1200 postaci na ekranie, przy stałej animacji 30 klatek na sekundę. Z tłumem można wchodzić w interakcję. Wszystko to w towarzystwie wysokiej jakości tekstur, jak również mnóstwa efektów specjalnych, dynamicznego cieniowania oraz pełnych detali lokacji.

Hitman: Rozgrzeszenie posiada nie tylko tryb zabawy dla jednego gracza, lecz również rozgrywki wieloosobowe, w których gracze wzajemnie starają wyeliminować swoje cele, nie tracąc przy tym życia. W multi także duży nacisk położono na skradanie się oraz cichą eliminację.



Thief: Out of Shadows to czwarta odsłona serii skradankowych gier akcji o przygodach tytułowego złodzieja. Produkcja została stworzona przez studio Eidos Montreal, znane z Deus Ex: Bunt Ludzkości. ProjektującThiefa autorzy wzorowali się na poprzednich częściach marki, za które odpowiadają nieistniejące już studia Looking Glass i Ion Storm.

W Thiefie wracamy do uniwersum stanowiącego połączenie kilku motywów: okresu wiktoriańskiego, magii, gotyku oraz steampunku. Główny bohater serii, przebiegły złodziej Garrett, wraca po latach nieobecności do metropolii zwanej City, gdzie panuje nowy porządek. Miastem rządzi Baron, tyran i okrutnik, który ma na uwadze wyłącznie swoje interesy. Okoliczna ludność jest nękana nie tylko przez podległą mu straż miejską, ale także tajemniczą zarazę. Ta sytuacja interesuje Garreta z jednego powodu: narastający chaos jest doskonałą okazją, aby wzbogacić się kosztem innych. Szybko okazuje się, że legendarny złodziej został wplątany w grubszą intrygę i ponownie będzie musiał opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu.

Nowy Thief podąża ścieżką wytyczoną przez poprzednie odsłony i składa się z fabularyzowanych misji, w których Garrett okrada kolejnych bogatych mieszkańców City, przy okazji poznając ich sekrety. W dalszym ciągu gracz może przeprowadzać akcje na wiele sposobów, korzystając z bogatego asortymentu gadżetów (dobieranego pomiędzy zadaniami). Mimo niewątpliwych umiejętności szermierczych, tytułowy złodziej woli unikać otwartej konfrontacji i działa z ukrycia. W ominięciu lub wyeliminowaniu straży pomagają mu takie zabawki jak specjalne strzały (np. wodna do gaszenia pochodni lub hukowa do odwracania uwagi), czy chociażby pałka, której uderzenie momentalnie ogłusza cel. Jednym z dodatków są szpony umożliwiające wspinanie się w wybranych miejscach poziomów.

Czwarta odsłona Thiefa przynosi szereg usprawnień, które dotyczą przede wszystkim zachowania przeciwników. Postacie niezależne, w tym charakterystyczni strażnicy miejscy, potrafią przeczesywać pomieszczenia w poszukiwaniu podejrzanego ruchu i lepiej rozumieją infrastrukturę poziomów. Garrett otrzymał za to tak zwane „skupienie”, podświetlające elementy, z którymi można wejść w interakcję. Zdolność zwalnia też czas podczas kradzieży kieszonkowych i pozwala wyprowadzać specjalne ataki w trakcie walki – jeden z nich umożliwia odepchnięcie wroga. Na uwagę zasługuje także zastosowanie nowego silnika graficznego.